rezhimB

مطالب آموزشی پزشکی

rezhimB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

جذب مردان توسط همسر

  1. او را تایید کنید. یکی از چیزهایی که شما را پیش همسرتان جذاب می کند، تعریف و تایید اوست. مردان دوست دارند همیشه مورد تایید همسرشان باشند. به او اطمینان دهید که در همه چیز عالی ست.
  2. مرموز باشید! مردان چالش را دوست دارند. آن ها دوست دارند که خودشان راز های شخصیتی شما را کشف کنند. اگر درباره خودتان همه چیز را به همسرتان بگویید این فرصت را از او می گیرید.
  3. ارتباط با معبود را تقویت کنید. هر آنچه که می خواهید در دستان خداوند است. خداوند منبع عشق، شادی، صلح، صبر، مهربانی و وفاداری است. اگر ارتباطتتان را تقویت کنید همه ی این خصوصیات را بدست می آورید. کدام مردی پیدا می شود که چنین همسری را دوست نداشته باشد.
  4. برای او لباس بپوشید. بعضی از خانم ها در مورد نحوه لباس پوشیدن زیاد فکر نمی کنند. یا فقط زمانی که به مهمانی یا عروسی می روند لباس های زیبا می پوشند و به اینکه در چشم شوهرشان چطور به نظر برسند، اهمیت نمی دهند. لباس هایی که همسرتان دوست دارد برایش بپوشید.
  5. اعتماد به نفس داشته باشید. مردان آنقدر که زنان به شکل بدنشان حساس هستند و کوچک ترین عیب و ایراد ها را می بینند، حساس نیستند. پس لزومی ندارد که مدام عیب و ایراد هایتان را در نظر همسرتان بزرگ جلوه دهید مثل اینکه بگویید ” چقدر چاق شدم “، ” چقدر شکل بینی من زشت است “. اعتماد به نفس داشته باشید و به زیبایی و اندام خود افتخار کنید. در نظر مردان، زنان با اعتماد به نفس بسیار جذاب هستند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • رها رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی